Конференција Мреже РЦ и ЦСУ Србије 2024
- Погодака: 7
У пер
иоду од 7. до 9. октобра 2024. године, у хотелу „Цептер“, у Врњачкој Бањи, одржана је, осма по реду, акредитована конференција, под називом „Актуелности у образовном систему Републике Србије 8“.

Организатор овог стручног скупа је била Мрежа регионалних центара и центара за стручно усавршавање Републике Србије, чији је део од самог настајања и Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац који је, као и до сада, узео активно учешће у организацији овог догађаја.

Преко две стотине директора предшколских установа, основних и средњих школа из целе земље могло је да, од релевантних предавача из министарства просвете, оба просветна завода, чује најновије информације које се тичу функционисања образовног система Републике Србије.
Трибина - Светски дан менталног здравља
- Погодака: 120

Овај важан дан обележили смо и у Центру за стручно усавршавање у образовању организацијом трибине "Ментално здравље - ви питате".
Тема менталног здравља тиче се свих нас и скреће пажњу на важност разговора о емоцијама и ситуацијама у којима се налазимо. Циљ обележавања овог значајног датума је подизање свести о проблемима менталног здравља и мобилизације напора за боље ментално здравље људи.
Предавање "Системи СПИРИ, ЈИСП и за утврђивање права на финансирање (ЦЕНУС) за 2024/2025. годину"
- Погодака: 170

Учесници предавања били су запослени у школама на територији Јабланичког и Пчињског округа.
Реализовано интерактивно предавање "Место, улога и значај ИКТ-а у школским и специјалним библиотекама"
- Погодака: 615

Предавање су водиле: Татјана Јанков, виши дипломирани библиотекар Одељења за развој и унапређење библиотечке делатности, Народна библиотека "Радоје Домановић" Лесковац и мр Јасмина Тошић Видић, дипломирани библиотекар, Библиотека "Бранко Радичевић" Лебане.
Акредитована трибина „Личност наставника у новој ери образовања“
- Погодака: 765

Циљеви овог стручног скупа били су:
- Развијање сензибилизације и компетенција наставника за уочавање важности улоге и особина личности наставника у развоју личности ученика;
- Подстицање разумевања кључних елемената и стилова управљања разредом који доприносе већој мотивисаности и ангажованости ученика;
- Подстицање учесника скупа на размену искустава из праксе.
Опширније: Акредитована трибина „Личност наставника у новој ери образовања“