Прве реализације семинара "Примена модела вишеструких интелигенција у настави"
Реализован семинар у области планинарења
Одржан семинар "Дигиталне дидактичке игре у раду са децом предшколског и раног школског узраст"
Одржан семинар "Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способности"
У суботу 1. октобра је у Центру за струно усавршавање у образовању одржан семинар "Раст и развој деце кроз препознавање и правилно усмеравање њихових капацитета и способности".
Реализатори су биле: Драгана Васић Стевић, дипломирани психолог, Средња школа Гимназија, Шилово; Јелена Станимировић, дипломирани правник, Центар Моодрост, Ниш; Емилија Стаменковић, дипломирани доктор медицине, Центар Моодрост, Ниш.
Основни циљ ове обуке је унапређивање и надоградња постојећих знања и вештина наставника за психичко стање детета, евентуалну помоћ и усмеравање ка педагошко-психолошкој служби, као и усавршавање способности и знања о психoлошким компетенцијама наставника и ученика.
Семинар "Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима који наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2" - 24.9.2022. године
Центар за стручно усавршавање у образовању 24. септембра 2022. године организовао је једнодневну обуку намењену наставницима у основним и средњим школама града Лесковца на тему „Како израдити едукативне материјале прилагођене деци/ученицима која наставу похађају по ИОП-у 1 и ИОП-у 2“. Овај програм стручног усавршавања налази се под каталошким бројем 251 у Каталогу програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2022/2023, 2023/2024. и 2024/2025. годину. За овај програм Центар има акредитацију од стране Завода за унапређивање образовања и васпитања на 8 бодова стручног усавршавања.
Семинар су реализовали: Миодраг Николић, дипломирани дефектолог, ШОСО ,,11.октобар“ Лесковац и Ирена Стевановић Стаменковић, мастер, Дом здравља Лесковац.
Семинар - Комбинована настава енглеског језика - предуслови за успешну примену модела"
Опширније: Семинар - Комбинована настава енглеског језика - предуслови за успешну примену модела"