Одржан семинар "Примена мисаоних експеримената у настави"
- Детаљи
У суботу 23. фебруара је у организацији Центра за стручно усавршавање у образовању одржан семинар "Примена мисаоних експеримената у настави".
Учесници овог семинара упућени су у најзначајније и историјски најутицајније мисаоне екперименте који су трасирали модерни ток развоја људског сазнања, као што су Ајнштајнови, Витгенштајнови, Шредингерови или Њутнови, али и антички од темељног општеобразовног значаја. Уз њихову помоћ и ефикасно коришћење у наставном процесу полазници су обучени за најсавременије методе научне комуникације.
Опширније: Одржан семинар "Примена мисаоних експеримената у настави"
Одржан семинар "Заједничким снагама до школе као демократске заједнице"
- Детаљи
У четвртак и петак 7. и 8. фебруара одржан је семинар Центра за стручно усавршавање у образовању "Заједничким снагама до школе као демократске заједнице".
Семинар су реализовале Ервина Здравковић, ХТШ „Божидар Ђорђевић - Кукар” Лесковац и Ана Здравковић, Удружење за унапређење квалитета живота Синергија.
Опширније: Одржан семинар "Заједничким снагама до школе као демократске заједнице"
Семинар - Умеће комуникације 21. и 22.12.2018. године
- Детаљи
У петак и субору, 21. и 22. децембра је у Центру за стручно усавршавање одржан семинар "Умеће комуникације - како да говоримо и слушамо да би ученици желели да нас чују и да разговарају са нама".
Реализатори овог програма стручног усавршавања биле су Сузана Станковић Илић, психолог ОШ "Васа Пелагић" из Лесковца и Милка Михаиловић, психолог Гимназије „Бранислав Петронијевић„ из Уба.
Опширније: Семинар - Умеће комуникације 21. и 22.12.2018. године
Семинар "Превладавање стреса методама когнитивно-бихејвиоралне психотерапије"
- Детаљи
Протеклог викенда реализован је још један програм стручног усавршавања за запослене у образовању и то семинар "Превладавање стреса методама когнитивно-бихејвиоралне психотерапије".
У недељу 16. децембра одржан је овај семинар чије су теме: Предности и мане различитих нетерапеутских приступа превладавању стреса; Когнитивно-бихејвиорална психотерапија и стрес из угла овог терапијског модалитета; Негативне аутоматске мисли и уводне технике њихове идентификације и евалуације; Сложеније когнитивне технике за евалуацију мисли и уверења; Резиме претходно наученог и опуштање уз вежбе дисањем; Батерија когнитивних техника за превладавање стрепње; Прогресивна мишићна релаксација; Психолошке интервенције са ученицима.
Семинар је реализовао Стеван Станојевић, дипломирани психолог, мастер педагог.
Опширније: Семинар "Превладавање стреса методама когнитивно-бихејвиоралне психотерапије"
Одржан семинар "Како да наставник постане добар говорник"
- Детаљи
У организацији Центра за стручно усавршавање у образовању у суботу 15. децембра одржан је програм стручног усавршавања "Како да наставник постане добар говорник".
Циљеви овог семинара су:
- Мотивисање и оснаживање наставника за веће учешће у јавним излагањима, као и самосталне примене истог у раду са ученицима и одраслима;
- Овладавање ефикасним техникама планирања јавног излагања у циљу унапређивања наставе и већег учешћа у јавним излагањима;
- Унапређивање знања и вештина за јавно излагање;
- Оспособљавање наставника за откривање узрока и преовладавање тешкоћа приликом јавног излагања
Семинар су реализовале: Сања Ђорђевић, мастер филолог и сараднице Центра за стручно усавршавање у образовању Лесковац Оливера Ивановић, Анка Ивановић и Лидија Крстић Стојичић.
Опширније: Одржан семинар "Како да наставник постане добар говорник"
Одржан семинар за професоре српског језика
- Детаљи
У организацији Филозофског факултета из Ниша у суботу и недељу 8. и 9. децембра одржан је дводневни семинар "Савремени приступи у настави српског језика и књижевности".
Семинару су присуствовали професори српског језика и књижевности Јабланичког округа.
Циљеви овог семинара су: презентација савремених теоријско-методолошких приступа литерарним и лингвистичким вредностима; нових рефлексија у интерпретацијама књижевних дела; научног и наставног сагледавања литерарних појава и проблема; упознавање и примена нових сазнања и достигнућа у настави књижевности и језика (интернета, других медија, филма, телевизије), функционалних поступака у наставним интеграцијама језика и књижевности; презентација нових филолошких теорија; афирмација савремених токова у настави језика и књижевности; неговање читалачких и језичких компетенција ученика.
Програм "Савремени приступи у настави српског језика и књижевности" реализовали су професори, асистенит и сарадници Филозофског факултета у Нишу.