Семинар који је акредитован у Каталогу стручног усавршавања под редним бројем 815, „Инклузија по мери детета“, одржан је у суботу и недељу, 21. и 22.априла. Наставници и учитељи имали су прилику да чују предавања и учествују у радионицама на следеће теме: узроци и специфичности когнитивног, моторног, социо-емоционалног, говорно-језичког развоја, учења и понашања деце у инклузији, са: поремећајима пажње и концентрације, поремећајима читања и писања, деце са сметњама у развоју, деце са емоционалним поремећајима и деце из социјално, културно и матријано депривираних средина; облицима третмана и терапије деце у инклузији; општим комуникацијским моделима за децу у инклузији; специфичним комуникацијским моделима за децу у инклузији и комуникацијским моделима према педагошком профилу детета.