У сарадњи са издавачком кућом „Школа плус“, Центар за стручно усавршавање је у недељу, 5. фебруара, реализовао акредитовани семинар за наставнике математике „Интеракцијом ученика и наставника до сложенијих захтева у математици“. Семинар је акредитован у „Каталогу сталног стручног усавршавања“ под редним бројем 044. Овај семинар похађало је 32 наставника математике који су добили 8 сати изборног програма.
Предавачи Јован Ћуковић и Миланко Бабић, обрадили су следеће теме: Задаци који подстичу радозналост са акцентом на анализи решења:уочавања кључних места и праћење тока сопствених мисли; Уочавање неке инваријанте кроз конкретне примере; Рашчлањивање идеје и разноврсности задатака у функцији укључивања већег броја ученика; Нестандардни задаци који се своде на Дирехлеов принцип; Различити начини решавања задатака у функцији развијања инвентивности и дубљег формирања појмова код учеика; Необични поступци и резултати који подстичу знатижељу код ученика; Повезивање садржаја алгебре и геометријских метод, визуелизација као пут да се лакше мисли; Примена математичких концепата у уметности и свакодневном животу кроз примере о Златном пресеку и повезивање математике са праксом.