За наставнике, учитеље и стручне сараднике основних и средњих школа у два термина, у суботу и недељу, 15. и 16. октобра, због великог интересовања одржан је семинар Интеркултуралност и инклузија-изазов за школу са редним бројем 511 у Каталогу програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача, стручних сарадника и директора за школску 2011/2012.годину. Статус семинара је обавезан.
Реализатори семинара били су Југослав Лазић, социолог и Лидија Младеновска, дефектолог.
Теме су биле: Дефинисање и разрада кључних појмова – мултикултурално/интеркултурално; Развој интеркултуралне осетљивости (Бенетов развојни модел); Баријере у интеркултуралној комуникацији; Интеркултурална компетентност наставника; Интеркултурално образовање – значај улога и циљеви; Фазе интеркултуралне трансформације школе; Појам и значај инклузије – правилно разумевање; Педагошки профил детета; Конкретни кораци у изради индивидуалног образовног плана (инклузија у 16 корака); Најчешће постављана питања и одговори у вези са процесом инклузије.