Предавање Технолошког факултета из Лесковца
- Погодака: 2182
У организацији Научног клуба Центра за стручно усавршавање из Лесковца данас су одржана предавања за ученике Школе за текстил и дизајн из Лесковца и Техничке школе из Власотинца.
Професори и докторанди са Технолошког факултета из Лесковца одржали су предавања на следеће теме:
„Бојени, штампани, 3 Д, интелигентни...текстили“ – проф. др Драган Ђорђевић;
„Примена (енг. ЦАД) система за развој иновативних модних производа“ - др Татјана Шарац;
„Дизајн у текстилу и презентација сито штампе на текстилу“ - Владимир Станковић.
Одржана трибина "О читању је реч"
- Погодака: 2051
У петак 2.децембра је у Центру за стручно усавршавање у образовању одржана трибина "О читању је реч". Ова трибина реализована је на иницијативу Актива школских библиотекара за Јабланички округ и у сарадњи са Друштвом школских библиотекара Србије. Циљ овог стручног скупа је:Указивање на значај, важност, ефекте читања и мотивацију у циљу развијања личне културе и критичког мишљења код ученика.
На трибини су предавачи говорили о:
- Улози школске библиотеке у развијању читалачких навика код деце;
- Психологији читања;
- Читањем и писањем до критичког мишљења;
- Десетогодишњици од оснивања ДШБС: Где смо данас?
Одржана радионица Абакус II
- Погодака: 949
У организацији Научног клуба данас је у одржана радионица "Абакус II" за ученике II разреда Основне школе "Светозар Марковић" из Лесковца. Радионицу су реализовали Оливера Ђорђевић, учитељ и Данко Данковић, професор електротехничке групе предмета.
Радионица "Струјање"
- Погодака: 1919
У оквиру пројекта "Експеримент у центру", који реализују професори физике Драган Стошић и Предраг Стојановић, у суботу 26.новембра одржана је трећа радионица под називом "Струјање".
Радионица Игре светлости
- Погодака: 1932
У суботу 19.новембра одржане су радионице из пројекта "Експеримент у центру". Радионцама - Игре светлости присуствовало је 20 ученика основних школа. Реализатори су били Драган Стошић и Предраг Стојановић, наставници физике.
Ученици су имали прилике да се самостално опробају у извођењу експеримената, чија су научна објашњења добили од наставника.