У суботу 1.априла је у Центру реализован акредитован програм стручног усавршавања "Аутизам и говорно-језички поремећаји", као и стручни скуп - предавање "Асертивна комуникација".

Група од 25 васпитача, учитеља, наставника и стручних сарадника присуствовала је семинару чији су реализатори били Миодраг Николић, специјални педагог и олигофренолог и Снежана Китановић, логопед.

Предавање на тему асертивне комуникације реализовала је Мирјана Станојевић, психолог, а учесници су били запослени у Трговинско-угоститељској школи у Лесковцу.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

У петак 31.марта је у Центру за стручно усавршавање у образовању одржан семинар за професоре енглеског језика у организацији Оксфорд Центра.

Семинар "Being a teacher of tomorrow, in the classrooms of today" реализовала је Кристи Корс из Велике Британије.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

Семинар "Примена енигматског квиза" који је каредитован у Каталогу сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника по бројем 491.

Садржај овог програма стручног усавршавања чине следеће целине:

У недељу, 19.марта је у Центру за стручно усавршавање у образовању одржан семинар "Планирање наставе српског језика и књижевности". Учесници овог семинара били су професори српског језика и књижавности са територије Јабланичког округа.

Организатор семинара је Синдикат образовања Србије - регионални центар Лесковац.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

У суботу и недељу 18. и 19.марта одржан је семинар "Дискриминација и права детета" за запослене у школама града Лесковца.

Овај програм стручног усавршавања реализован је уз подршку Царитас Београдске набискупије, Царитас Словеније и Министарства спољних послова Републике Словеније, и у оквиру пројекта "Унапређење образовања о дечијим правима на терирторији јужне Србије".

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s

У недељу 5.марта у Центру за стручно усавршавање у образовању одржан је семинар "Истраживања у функцији унапређивања наставе и учења". 

Циљ овог семинара је јачање професионалних компетенција полазника за праћење и вредновање образовних постигнућа, односно праћење и подстицање развоја деце, спровођењем акционих истраживања у образовно-васпитној установи. Кроз рад на практичним примерима, реализатор је подстакао учеснике да активно дискутују о избору предмета истраживања, изради нацрта истраживања и коришћењу резултата истраживања у циљу унапређивања наставе и учења. 

Овај програм стручног усавршавања реализовао је проф.др Миленко Кундачина.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s