НАЗИВ ПРОГРАМА: УМЕЋЕ КОМУНИКАЦИЈЕ -  КАКО ДА ГОВОРИМО И СЛУШАМО ДА БИ

                                   УЧЕНИЦИ ЖЕЛЕЛИ ДА НАС ЧУЈУ И ДА РАЗГОВАРАЈУ СА НАМА

-СЕМИНАР ЈЕ НА ЛИСТИ ПРЕПОРУЧЕНИХ ЗА НАСТАВНИКЕ ГРАЂАНСКОГ ВАСПИТАЊА-

 ДАТУМ И ВРЕМЕ ОДРЖАВАЊА: 18-20. мај 2018. године

18. мај од 13:00 сати

19. мај од 09:00 сати

20. мај од 09:00 сати 

КАТАЛОШКИ БРОЈ: 136                                                                              

ТРАЈАЊЕ: три дана (20 бодова) 

АУТОРИ: Ирена Лободок Штулић, школски психолог, психолошки саветник, координатор програма у Удружењу грађана ,,Тим Психокод", Београд; Славица Кијевчанин, школски психолог, психотерапеут, Студио за професионални и лични раст и развој ,,Психокод",- члан УO УГ,,Тим Психокод", Београд; Марија Кривачић, школски психолог, психотерапеут, Студио за професионални и лични раст и развој ,,Психокод,"- члан УO УГ,,Тим Психокод", Београд; Душанка Јовановић, психолог ,психотерапеут, Студио за професионални и лични раст и развој ,,Психокод", - члан УO УГ,,Тим Психокод", Београд 

ЦИЉНА ГРУПА: наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа, наставник стручних предмета – средња стручна школа, наставник у школи за образовање одраслих, наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне), наставник изборних и факултативних предмета, васпитач у дому ученика, стручни сарадник у школи, сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) 

ОПШТИ ЦИЉ: Унапређивање васпитног рада оснаживањем наставника за делотворну комуникацију са ученицима, колегама, родитељима и развијање подстицајне школске климе која доприноси превенцији непожељног понашања и конструктивном превазилажењу проблемских ситуација. 

СПЕЦИФИЧНИ ЦИЉЕВИ: Унапређење знања наставника о техникама успешне комуникације и разумевања њихових ефеката; Унапређивање комуникацијских вештина наставника и мотивисање за њихову примену (оспособљавање за коришћење Ја-порука, активно слушање, пружање емотивне/саветодавне подршке, као и за сараднички приступ у решавању школских проблема, позиционирањем наставника и ученика као сарадника против проблема; Јачање свести и одговорности наставника о утицају свог модела комуникације на узвратни однос ученика и њихово понашање; Подстицање наставника на размену и преиспитивање својих ставова и вредности при избору васпитних поступака, ради унапређивања професионалне улоге и јачања васпитног утицаја; Посебна подршка наставницима ГВ у области реализације наставе. 

ТЕМЕ ПРОГРАМА:

  • Основна полазишта "Умећа комуникације";
  • Однос између наставника и ученика - сложено поље комуникације;
  • Схватање ауторитета и избор васпитног стила као одреднице начина комуникације;
  • Понашања ученика која нас ометају у раду: Како реагујемо?;
  • Структура и елементи тзв. Ја-порука;
  • Ја-поруке у функцији позивања на сарадњу;
  • Проблеми ученика: Како реагујемо?;
  • Активно слушање и емотивна подршка;
  • Слушање, разумевање и емпатија наставника у функцији подршке ученику и развоја емпатије код ученика;
  • Адекватно и неадекватно реаговање на проблеме ученика;
  • Зоне проблема у школској пракси;
  • Неслагања и конфликти и шта са њима;
  • Конструктивно решавање проблема у школском контексту;
  • Сарадња као стандард у професионалним односима 

Од 2002. до 2016. године програм ,,Умеће комуникације,, похађало је  преко 7000 просветних радника. 

КОТИЗАЦИЈА: 6.000,00 динара уз могућност плаћања у две месечне рате до реализације. Уплату извршити на жиро рачун: 840-946668-90. У позиву на број навести каталошки број семинара (136). 

ПРИЈАВЉИВАЊЕ: Пријављивање на телефон 016/214-555 или на мејл адресу: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. Подаци који се достављају: име и презиме учесника, јмбг, занимање, установа у којој ради и број мобилног телефона.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s